Arkkitehtuurin maisterivaihe Lontoossa

Arkkitehtuurin maisterivaihe Lontoossa
27.1.2011 10:38
kysyväinen
1

Hei!
Olen saamassa arkkitehtuurin kandidaatin tutkinnon Suomessa valmiiksi ja mietin, voinko opiskella Lontoossa maisterivaiheen kaksivuotisena? Minulle on mainittu jotain RIBA:sta, joka olisi heidän koulutusrakennettaan. Eli osa heidän maisteritutkinnoista olisi lähinnä koulutusta täydentäviä, ei kuitenkaan meidän maisterivaiheen tavoin. Osaisiko joku valaista asiaa tai olisiko joku lähtenyt Britanniaan kandivaiheensa jälkeen koulutustaan täydentämään?

Kiitos kaikista asiaan liittyvistä vinkeistä!

RE: Arkkitehtuurin maisterivaihe Lontoossa
3.3.2011 8:01
Opiskelu Englannissa
21

Hei,

Mun kaveri on tehnyt normaalin maisterin ulkomailla ja toinen suoritti kandin Englannissa. En olekaan kuullut täydentävistä maisterinopinnoista, vaan käsittääkseni maisterin opinnot valmistavat aina ylempään korkeakoulututkintoon. Kysäise asiaa suoraan Royal Institue of British Architectista.

Kun lähtee opiskelemaan ulkomaille, niin kannattaahan se tutkinto opiskella, kun opiskelu Englannissa varmaankin maksaa joka tapauksessa, niin saa sentään tutkinnon mukaan. Stipendi tai apuraha auttaa tietysti rahoituksessa, jos sellaisia saa. Hakemusta varten täytyy todennäköisesti tehdä myös kielikoe. Esim CIMO:lta saa lisää tietoa TOEFL-testistä.

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Arkkitehtuurin maisterivaihe Lontoossa? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme