Englannin kieltä etänä

Englannin kieltä etänä
2.10.2009 16:28
HEIKKI
36
Onko jollain kokemusta hyvistä englannin kielen etäverkkokursseista? Tai ylipäätään ideoita?

RE: Englannin kieltä etänä
2.10.2009 16:33
Eveliina
26

Opiskelu netissä onnistuu, Englannin kielen verkkokursseja järjestävät mm. seuraavat:

- Berlitz
- The Oxford Institute
- Univerb Suomi tarjoaa kielten kuunteluohjelmia
- Studia Training
- EF English Town

RE: Englannin kieltä etänä
19.8.2010 9:01
Heta
21

Itse kävin Jyväskylän yliopiston kielikeskuksen kautta E-modules verkkokursseja. Niitä oli eri aiheista, kirjoittamista, lukemista, kielioppia ja ääntämistä. Olin itse opiskelijana, joten pääsin omilla tunnuksillani verkon oppimisympäristöön. Kurssin aikana täytin oppimispäiväkirjan tapaista dokumenttia jonka sitten kurssin tehtyäni lähetin verkkokurssin tutorille.

Kurssit oli kiva tehdä omaan tahtiin, eikä tarvinnut istua tunneilla. Verkkokursseista ei kyllä ihan hirveesti opintopisteitä tosin saanut. mutta muuten voin kyllä yleisesti yliopistojen verkkokursseja suositella!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Englannin kieltä etänä? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme