Palaute

Palaute sivustolle etaopiskelu.fi

Kommentti Arvostelut
Sähköpostiosoite (vapaaehtoinen)

Sisältö

Ulkonäkö

Helppokäyttöisyys

Kokonaisuus

Espanjaan

photo Espanjaan
Hei.

Olen 17 vuotias tyttö ja opiskelen tällä hetkellä ammattikoulussa vaatetusalaa. Minua kiinnostaisi lähteä joksikin aikaa
ulkomaille Espanjaan ( malagaan/Fuengirolaan) opiskelemaan. Täytän heinäkuussa 18 vuotta ja olen miettinyt lähtemistä
sen jälkeen, muutenkin varmasti helpompaa täysi-ikäisenä. Ajattelin kysellä teidän kauttanne tiedättekö, mitä kautta voisi löytää
opiskelu paikkoja kyseisestä maasta? Olen teidän sivuiltanne yrittänyt etsiä eri oppilaitoksia. Haluaisin lähteä opiskelemaan muuta alaa
mitä opiskelen tällä hetkellä, joten oman oppilaitoksen kautta en tiedä voisiko löytää toisenlaiseen oppilaitokseen vaihtoon(ja onko edes mahdollista).
Olisin kiinnostunut enemmän näyttelemiseen ja tanssiin liittyvistä opinnoista. Tietäisittekö onko myös mahdollista hakea minkälaisia
apurahoja/ stipendiä ulkomaille opiskeluun? Toivottavasti voitte auttaa oppilaitoksen etsimisessä, tai jos tiedätte mistä voisin asiasta kysellä
enemmän, Kiitos jo etukäteen.
Espanjaan
icon 12.4.2010 8:41
icon Espanjaan

photo RE: Espanjaan

Hei! Studentumin verkkosivuilla voit selata koulutuksia ulkomailla sekä erityisesti Espanjassa. Sivuilta löydät myös kielikursseja Espanjassa. Kielikoulutus onkin varmasti tosi tehokasta kohdemaassa. Myös täältä löydät espanjassa järjestettäviä koulutuksia eri aloilla (tosin ei suomeksi) - www.educations.com/spain____100_.html.

Saat myös lisätietoa täyttämällä lomakkeen, terkuin Kajsa

Kajsa
icon 20.4.2010 17:11
icon Kajsa

photo RE: Espanjaan
user

Olit kiinnostunut tanssikoulutuksista, löysin hyvän linkin tanssikoulutuksiin Euroopan maissa. Voit katsoa maittain, löydät myös tanssitutkintoon johtavia koulutuksia Suomessa. Oppilaitokset ovat tasokkaita, ainakin ne listatut jotka tiedän.

www.tanzplan-deutschland.de/europa.php?id_language=2

Tanssija
icon 24.8.2010 9:22
icon Tanssija

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Espanjaan? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Löydä koulutuksia aiheesta:

Aiheet Viimeisin viikko Yhteensä
Etä- ja verkko-opiskelu 0 58
Studying in Finland 2 19
Opintojen rahoitus 0 27
Kielten opiskelu 0 36
Opiskelu ulkomailla 1 113
Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Blogi
Kirjoita blogia opiskelijaelämästäsi!
Nyt voit blogin avulla jakaa arkipäiväsi opiskelijana, olet sitten Suomessa tai ulkomailla!
Tärkeitä päivämääriä
«helmikuu 2012»
matiketopelasu
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728291234
567891011