Journalistiksi etänä

Journalistiksi etänä
31.5.2010 11:10
Jenny
1
Hei,

olen 22-vuotias tyttö. Asun tällä hetkellä ulkomailla. Minua kiinnostaisi kovasti opiskella myös journalismia, joten ajattelin kysyä osaisitteko neuvoa, jos Suomessa on joku oppilaitos (mieluiten yliopisto- tai ammattikorkeakoulutason), jonka kautta olisi mahdollista suorittaa journalismin etä- tai verkko-opintoja.

Kiitos jo etukäteen.

RE: Journalistiksi etänä
1.6.2010 11:53
kati
9

Hei Jenny.
Minä olen aloittanut opiskelun HAAGA-HELIAN viestinnän koulutusohjelmassa ja viihdyn todella hyvin.
En usko kuitenkaan että koko koulutusta voi suorittaa etänä.

RE: Journalistiksi etänä
25.2.2011 15:05
Kaisa H.
10

Heipsan!

Haaga-Heliassa voi opiskella toimittajaksi myös aikuispuolella, jolloin opiskelu on suureksi osaksi etä- ja verkko-opiskelua. Yleensä konktakti-tunteja on ihan kerran pari kuukaudessa. Vai ootko Jenny jo löytäny jonkun ja ehkä aloittanutkin? Sun viestistä on näköjään meinaan jo aikaa.. :)

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Journalistiksi etänä? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme