Koti, työ ja opiskelu kaikki eri paikkakunnilla
Moi,
Olen tällä hetkellä kirjoilla Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa Pasilassa. Olen suorittanut liiketalouden tradenomin perusopinnot ja minulla on jäljellä erikoistumisopinnot, työharjoittelu ja opinnäytetyö.
Valitettavasti logistisesti opiskeluni ei oikein tällä hetkellä onnistu, koska asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella (n. 60km työpaikallani ja 70km opintopaikkaani), käyn päivätöissä ja opiskelen kaikki eri paikkakunnilla. Eli yhtälö on itselleni tosi vaikea ja monimutkainen. Lisäksi kärsin kroonisesta sairaudesta joka on haitannut opiskeluani viimeisen vuoden ja jona aikana en ole pystynyt opiskelemaan. Toivon saavani terveystilanteeni parempaan kuntoon kevään aikana.
Olen kiinnostunut erikoistumaan laskentatoimeen ja rahoitukseen. Tietääkö kukaan onko tradenomin kyseiset erikoistumisopinnot mahdollista suorittaa etänä? Tai onko jotain muuta keinoa suorittaa opinnot loppuun kevennetysti? Juuri tuo kodin / työpaikan / opiskelupaikan logistinen monimutkaisuus aiheuttaa itselleni suuren vaikeuden. Kaikki vinkit ja tiedot otan vastaan mielelläni. Kiitos avusta.
Ystävällisin terveisin,
Topi
RE: Koti, työ ja opiskelu kaikki eri paikkakunnilla
Hei kannattaa esittää kysymys suoraan jollekin amkille, itse sain tosi hyvät vastaukset Savoniasta vaikken vielä ollut varma halusinko opiskella juuri siellä :) Voit täyttää viestin täällä sivustolla koulun sivun alla! |