Media-alan työharjoittelu Ruotsissa

Media-alan työharjoittelu Ruotsissa
19.8.2011 13:15
Ressu
1

Hei!

Olisin kiinnostunut tietämään media-alan työharjoittelupaikoista Ruotsissa ja erityisesti Tukholmassa.
Osaisiko joku neuvoa mistä kannattaisi hakea paikkaa tai onko kenties Studentumin kautta mahdollista löytää harjoittelupaikkaa?
Harjoitteluni olisi ensi vuonna tammikuusta kesään välisenä aikana.

Opiskelen Satakunnan ammattikorkeakoulussa viestintää ja suuntautumisenani on graafinen suunnittelu. Olen ollut kahtena kesänä töissä alani työpaikassa täällä Porissa, joten kokemusta oikeasta työelämästä alani paikassa on jo jonkin verran.

Kiitos paljon kaikista vinkeistä!

RE: Media-alan työharjoittelu Ruotsissa
10.11.2011 16:08
Neela
11

Olen itse Tukholmassa työharjoittelussa viestintä-alan yrityksessä. Lähdin hakemaan paikkaa vain googlaamalla ja hyvin tuntui löytyvän yrityksiä. Rohkeasti vain ottamaan yhteyttä! Mieluiten kannattaa saapua ihan paikan päälle. Kysele myös ihmeessä koulusi kv-vastaavalta paikkoja. Tsemppiä!

RE: Media-alan työharjoittelu Ruotsissa
27.4.2012 14:52
Hillevi
11

kannattaa myös tsekata suurimpien yliopistojen ura- ja rekrytointipalvelujen sivuja, siellä ilmoitellaan usein myös harjoittelupaikoista!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Media-alan työharjoittelu Ruotsissa? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme