Opiskelemaan Tallinnaan

Opiskelemaan Tallinnaan
22.2.2011 8:16
Sampo
36

Osaako joku kertoa Viron yliopistojen maksuista? Onko siis lukukausimaksuja ja millaisia ja vaihtelevatko koulutusten mukaan? Kiitos etukäteen!

RE: Opiskelemaan Tallinnaan
22.2.2011 11:57
Studentum.fi
26

Hei Sampo

Lukukausimaksut tosiaan vaihtelevat jonkin verran. Parhaiten saat tietoa suoraan esimerkiksi täältä Tarton yliopiston esittelystä kunkin koulutuksen kohdalta.

Onnea opintoihisi!

RE: Opiskelemaan Tallinnaan
12.5.2011 10:34
Sallis
11

Oon huomannut, että tänne Studentumin sivuille on nyt ihan lähiaikoina ilmestynyt useampikin virolainen koulu. Tosi jees! Ainakin nämä löytyvät:

- Tarton yliopisto
- Tallinnan yliopisto
- Tallinnan teknillinen yliopisto
- EBS Estonian Business School

Hinnatkin löytyvät aika hyvin noista esittelyistä, ja jos ei löydy niin koulun omilta kotisivuilta ainakin.
Mua kiinnostaa kovasti opiskelu Virossa, mutta oon vielä lukiossa nyt joten ensi vuonna vasta voin hakea.
Onko täällä muista Virosta kiinnostuneita? :)

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Opiskelemaan Tallinnaan? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme