Opiskelu ulkomailla!!

Opiskelu ulkomailla!!
31.5.2011 9:05
missy
66

Muita täällä joita kiinnostaa ulkomailla opiskelu? Haluaisin ihan hirveästi lähteä ulkomaille opiskelemaan mutta korkeat lukukausimaksut pelottaa! Lähinnä olen ajatellut Australiaa ja USAta!! Muita samanhenkisiä?

RE: Opiskelu ulkomailla!!
31.5.2011 9:32
Nicky
66

MUA!!! :D Oon aivan ehdottoman varmasti lähössä Jenkkeihin heti lukion jälkeen! Käy kattoo tää saitti www.opiskeleulkomailla.fi =)

31.5.2011 9:35
Kaija
66

Minä myös :) Mutta Englantiin! Muita Englantiin lähtijöitä?

31.5.2011 9:38
opiskelemaan ulkomaille
66

Kaikki vaan ulkomaille opiskelemaan, aivan mieletön kokemus!! Ei niitä lukukausimaksuja kannata pelätä, valitsee vaan koulunsa huolella niin saa koulutuksen jälkeen sitten myös töitä... Eli hyvään kouluun niin saa ne opiskeluaikana tulleet lainat sitten maksettua!

20.3.2012 15:53
Weute
1

Itsekkin olen ajattellut lähteväni peruskoulun jälkeen opiskelemaan Englantiin ja olisihan tarkoitus ihan jäädä asumaankin. :) Itse olen miettinyt meneväni Birminghamissa sijaitsevaan Edgbaston High School For Girls:in :) saa nyt nähdä uskaltavatko vanhemmat päästää...

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Opiskelu ulkomailla!!? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme