Vaihto-opiskelu Etelä-Amerikassa

Vaihto-opiskelu Etelä-Amerikassa
1.6.2011 15:21
barca90
4

Moi,

mua kiinnostais kovasti vaihto-opiskelu jossain vähän eksoottisemmassa kohteessa, perus Eurooppa ei oikein nappais vaan tekisin mielellään jotain tosi erilaista :) oon harkinnu vähän Etelä-amerikkaan lähtöä, esim. brasseihin tai sit argentiinaan. oisko kellään mitään vinkkejä noista paikoista, mihin kaupunkiin kannattaisa mennä, kuin paljon englannilla pärjää yms? nii ja oon kans kuullu paljon juttua et siellä ois joskus aika levotonta, uskaltaako siellä vaaleana eurooppalaisena kulkea yksin?

RE: Vaihto-opiskelu Etelä-Amerikassa
1.6.2011 16:04
hanski
4

heippa,

mä olin kandivaiheessa vaihdossa argentiinassa buenos airesissa, ja voin kyllä vilpittömästi suositella kaikille. vaihto-opiskelu on tietty aina vähän erilaista muuhun opiskeluun verrattuna, ainakin meillä oli huomattavasti enemmän vapauksia ja profat ymmärsi jos halus reissata :) englatia ei hirveästi puhuta, mutta se on toisaalta hyvä koska sitten on pakko opetella espanjaa! kaunis kieli, mutta argentiinalaisilla on hieman erikoinen aksentti...

mitä turvallisuuteen tulee, toki ikävistä välikohtauksista kuuli aina juttuja mutta mulle itelleni ei kyllä sattnut mitään. maalaisjärjellä pääsee pitkälle, ja kannattaa kuunnella paikallisten opiskelijoiden neuvoja.

kaikein kaikkiaan vaihto oli kyllä elämäni parasta aikaa, suosittelen lämpimästi kaikille! etelä-amerikka on upea matkustuskohde ja paikallinen kulttuuri tarjoaa aljon mielenkiintoista opittavaa.

RE: Vaihto-opiskelu Etelä-Amerikassa
6.3.2012 10:49
Chica
10

Mä olen myöskin superkiinnostunut Etelä-Amerikasta, etenkin Chilestä. Tapasin jokunen vuosi sitten erittäin mukava chileläisen pojan ja siitä asti on ollut semmonen fiilis, että siellä voisin viettää vaihtojaksoni. Oon opiskellut espanjaa pari kurssia, joten alkeet kielestäkin osaan jo. Mietin vaan myöskin tuota turvallisuusasiaa, ois hirveetä jos pitäis pelätä koko ajan..

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Vaihto-opiskelu Etelä-Amerikassa? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme