Viestinnän & Media-alan opinnot ulkomailla

Viestinnän & Media-alan opinnot ulkomailla
3.2.2011 13:23
melodia
2

Haluaisin lähteä ensi syksynä ulkomaille opiskelemaan viestintää & media-alaa. Kyselisinkin alaa opiskelleiden suosituksia kansainvälisten koulujen suhteen? Esimerkiksi Ruotsi, Tanska, Saksa ja Viro ovat varteenotettavia vaihtoehtoja (tosin englanninkielinen linja)

Olen hakenut jo UCAS haulla 5 kohteeseen Skotlannissa, tietääkö kukaan, voinko hakea UCASin lisäksi jotain muuta kautta Iso Britannian yliopistoihin?

Kiitos tuhannesti jos joku vaivautuu vastaamaan, mä oon todella päättänyt pääseväni ensi syksynä kouluun :)

RE: Viestinnän & Media-alan opinnot ulkomailla
8.2.2011 13:51
berghs
9

Moikka!

Opiskelen itse Ruotsissa, joskin aivan muuta alaa.
Tiedän itse ainakin kaksi todella arvostetua koulua:

- Berghs school of communications
- Poppius

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan koulutuksen!

RE: Viestinnän & Media-alan opinnot ulkomailla
10.2.2011 12:56
melodia
2

Kiitos vastauksesta!
Berghistä olen ottanutkin selvää,käsittääkseni opiskelu tapahtuu kokonaan ruotsinkielellä, joka on minulla todella takkuilevaa.
Täytyykin heti tsekata Poppiuksen nettisivut -toivottavasti löytyy myös englanninkielisiä linjoja! :)

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Viestinnän & Media-alan opinnot ulkomailla? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme