espanjan opiskelu

espanjan opiskelu
13.8.2009 18:43
ranskan opettaja
2
Olen virassa oleva ranskan opettaja ja kiinnostunut hankkimaan myös espanjan opettajan pätevyyden. Olen joskus opiskellut kieltä, mutta käytännössä joudun opiskelemaan alkeista lähtien.

Missä suorittaisin etänä lukio-opinnot ja missä korkeakoulussa olisi mahdollista opiskella mahdollisimman paljon etänä espanjaa? Asun Kouvolassa.

Verkko-opinnot
17.8.2009 16:34
Sari
26

Hei, suosittelen etäopiskeluun nettilukiota jossa olen itse aloittanut lukio-opintoni ja ollut hyvin tyytyväinen! Verkko-opiskelu kannattaa. Löydät enemmän tietoa osoitteesta www.nettilukio.fi. t. Sari

RE: espanjan opiskelu
17.8.2009 16:40
Avoimessa
26

Avoimessa yliopistossa kielten opiskelu on kattavaa. Niissä on tarjolla espanjan kursseja aina alkeiskursseista jatkokursseihin! Itse olen kokenut avoimen yliopiston parhaaksi, jos haluat syventää osaamistasi ja opiskella omassa tahdissa, erityisesti kielten opetus on ollut tosi tasokasta!! Avoimesta yliopistosta saat lisää tietoa niiden nettisivuilta www.avoinyliopisto.fi.

25.9.2009 21:26
ranskan opettaja
2
Entä miten suorittaisin appron TYÖN ohella? Onkon missään etäopetusta?

14.9.2010 15:36
appro
21

Approsta etänä en ole kuullutkaan. Kielten yo-opintoihin kuuluu 80 %:n läsnäolopakko, joten miten etäopiskelu olisi mahdollista? Yksittäisiä kielikursseja kielikeskuksissa voi suorittaa verkko-opintoina mutta empä usko että minkään kielen filologian perusopintoja voisi suorittaa missään etänä.

11.5.2011 7:59
Kisu
21

Itse suoritin englannin kielen verkkokursseja yliopiston kielikeskuksen kautta. Yksittäisten kurssien suorittaminen onnistui helposti verkkomateriaalin ja tehtävien avulla. Esim. ääntämisen kurssilla meillä oli materiaalina olisiko ollut BBC:n koulutussivustolla olevia murreääninäytteitä.

Suoritin vain yksittäisiä kursseja tietty, en opintokokonaisuutta. Mutta tunsin saaneeni silti paljon irti monipuolisen ja tehokkaan materiaalin avulla.

12.5.2011 10:11
Chica
11

Hola Kisu,
Pitikö sun maksaa jotakin kielikeskuksessa opiskelusta? Oon itse opiskellut yhteensä 1,5 espanjaa, mutta tuntuu etten juurikaan osaa mitään. Kielikeskus kuulostaa oivalta vaihtoehdolta. Paitsi ai joo, silloin täytyy varmaan olla yliopiston opiskelija? Vai saako niihin kuka tahansa osallistua? Gracias!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: espanjan opiskelu? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme