maisteriopiskelu ulkomailla

maisteriopiskelu ulkomailla
1.6.2011 15:36
tahtoo muualle
4

Hei,

sain nyt vihdoin yliopistolta kadin valmiiksi, ja Suomen talvet alkaa vähitellen tosissaan kyllästyttämään. Oon harkinnut tekeväni viestinnän alan maisteritutkinnon ulkomailla, jokin eurooppalainen kohde kiinnostaisi kovasti. millasia kokemuksia ihmisillä on maisteriohjelmista ulkomailla? oon ainakin kuullut, että kaikki työnantajat ei välttämättä arvosta ulkomailla tehtyä tutkintoa, onks tää totta?

RE: maisteriopiskelu ulkomailla
10.11.2011 16:14
Marcus
11

Olen kuullut täysin päinvastaista tietoa! Työnantajat arvostavat suuresti ulkomailla suoritettua tutkintoa. Se kertoo ihmisestä paljon, että on rohkeana lähtenyt opiskelemaan ulkomailla ja vieraalla kielellä. Opintojen sisältökin vastaa pääosin Suomessa suoritettavia tutkintoja, joten en nää asiassa mitään negatiivista. Kaikin mokomin vaan ulkomaille opiskelemaan! Niin minäkin tein :)

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: maisteriopiskelu ulkomailla? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Ajankohtaista

Päivitämme parhaillaan Studentum.fi -sivustoa ja hakumoottoriamme. Pahoittelemme sivustolla ajoittain esiintyvää hitautta.

Päivitämme sivustoamme