Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa
Careeria
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa
Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:
- Palvelumuotoilun avulla kehität palveluja ja asiakaskokemusta ihmislähtöisesti yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa.
- Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödyntämällä kasvatat asiakasymmärrystä ja muotoilet asiakkaan palvelupolkua.
- Palvelumuotoilua voit hyödyntää esim. palveluiden innovoinnissa sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ja varmistamisessa palvelun eri vaiheissa.
Kenelle?
Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa työtäsi tai työprosesseja, ja sitä kautta parantaa palvelun laatua sekä työyhteisön toimivuutta.
Käytännön toteutus
Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena. Hyödynnämme Moodle -verkko-oppimisympäristöä ja Microsoft Teams -tapaamisia.
]]Tutkinto / todistus
Ota yhteyttä
Careeria

Careeria – huomisen tekijöille
Monialaisesta Careeriasta valmistuu huomispäivän huippuosaajia ja tulevaisuuden tekijöitä, joista moni toimii usealla kielellä ja luo uusia uria kansainvälisessä ympäristössä. Careeria kouluttaa nuoria ja aikuisia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, ja sillä on myös omaa oppisopimustoimintaa. Careerian tarjonta kattaa parikymmentä eri koulutusalaa,...
Yhteystiedot
Careeria
Tilataksesi lisätietoa koulutuksesta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa täytä seuraavat tiedot: